2. Milyen személyes adatokat kezelünk és milyen célból?
2.1. A Restu ügyfélfiók létrehozása és kezelése
2.2. A Restu azokat a személyes adatokat kezeli, melyeket a Restu ügyfélfiók létrehozása és kezelése során Ön megad nekünk. Ezek az adatok elsősorban a vezeték- és keresztnév, e-mail cím és telefonszám. Ezen túl lehetősége van a profilja testreszabására további személyes adatok önkéntes megadásával, vagy akár feltöltésével.
2.3. A vezeték- és keresztnévre, e-mail címre és telefonszámra kiterjedő személyes adatok kezelését a Restu jogos érdeke alapján végezzük, mivel ezek kezelése szükséges az Ön ügyfélfiókjának adminisztrációjához. A további személyes adatokat, melyeket az ügyfélfiókján keresztül adott meg nekünk, úm. az Ön neme, a kiindulópontként használt város, kedvenc éttermei vagy születési ideje, a regisztráció során megadott hozzájárulása alapján kezeljük a jobb ajánlat célzás és a pontjóváírás vagy más ügyfélelőnyök biztosítása érdekében.
2.4. Vásárlás a Restu webshopjában
2.5. A Restu azokat a személyes adatait, melyeket ajánlatkéréskor vagy áruvásárláskor (elsősorban voucherek vásárlásakor) a Restu internetes boltjában megadott kezeli. Ebből a célból elsősorban az Ön vezeték- és keresztnevét, elérhetőségi adatait (e-mail címét és telefonszámát) és amennyiben megadja, úgy a számlázási adatait kezeljük. Az így megszerzett személyes adatok kezelésének a jogalapja a szerződés teljesítése; az adatok megadása önkéntes, ám a vásárlás e nélkül nem megvalósítható.
2.6. Éttermi foglalás ügyintézése
2.7. Foglalásának ügyintézése során az Ön vezeték- és keresztnevét, elérhetőségi adatait (e-mailét cím és telefonszámát) kezeljük. Az adatkezelés az Ön megrendelésének megvalósítása során ebben az esetben magában foglalja az Ön adatainak átadását az Ön által választott étterem részére is. Az átadott személyes adatok kezelésének jogalapja az Ön és a Restu között létrejött szerződéses kötelezettségek teljesítése, melyeket az üzleti feltételek tartalmaznak. Amennyiben az adatokat nem adja meg, a Restu nem tudja végrehajtani az Ön foglalását. Amennyiben Ön a foglalás során önként megad érzékeny adatokat, pl. ételallergiára vagy más egészségügyi problémákra vonatkozóan, akkor a Restu ezeket az adatokat is kezelni fogja, mégpedig kizárólag az Ön foglalásának ügyintézéséhez.
2.8. Az Ön személyes adatainak az Ön által választott étterem részére történő átadása és ezt követően az étterem felkeresése azt jelenti, hogy az adott étterem önálló adatkezelővé válik és így teljes felelősséggel tartozik a további kezelésért (l. 1.4. pont).
2.9. Ajánlatküldés árukra és szolgáltatásokra vonatkozóan; hírlevél igénybevétele
2.10. Abban az esetben, ha beleegyezését adja, a Restu az Ön nevére, e-mail címére, telefonszámára, kiindulópontként használt városra vagy kedvenc éttermeire kiterjedő személyes adatait kezelni fogja, ajánlatküldés céljára a Restu termékei és szolgáltatásai, valamint további tevékenységhez és éttermi ajánlatokhoz kapcsolódó információk vonatkozásában. Az adatkezelés jogalapja az Ön önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulását a foglalás, webshopban történő vásárlás vagy a Restu holnapján történő regisztráció során adja meg a Restu részére, esetlegesen a későbbiekben, felhasználói fiókjának adminisztrációja során.
2.11. Elektronikus hírlevelek fogadására bármikor jelentkezhet az elérhetőségi adatainak (e-mail cím) megadásával a Restu honlapján a megfelelő mező bejelölésével.
2.12. Amennyiben közvetlenül az étteremnél, a honlapján foglalt, beleértve azon eseteket is, amelyekben az étterem a honlapján a Restu foglalómotorját használja, vagy amennyiben személyes látogatása során adta át közvetlenül az étteremnek a személyes adatait, az étterem felhasználhatja ezeket az adatokat saját üzleti ajánlatok küldése céljára is. Az üzleti ajánlatok az étterem megbízásából a Restu eszközeinek igénybevételével is érkezhetnek. Az Ön személyes adatainak kezelési feltételeit és terjedelmét ezen esetekben az adott étterem határozza meg (l. 1.5. pont).
2.13. Restu Ügyfélvonal
2.14. A Restu ügyfélvonalat működtet mind a meglévő és a potenciális Restu ügyfelek vagy éttermek számára (a továbbiakban "Hívó"). Az ügyfélvonal működtetésének a célja a szolgáltatások színvonalának a növelése, valamint a Hívó fél igényeinek, kéréseinek a fogadása és kielégítése. Ebből a célból a vezeték-és keresztnevét, email címét és/vagy telefonszámát kezeljük, valamint minden olyan információt, amelyet a Hívó fél számunkra megad. A hívást rögzíthetjük, amelyről Önt előzetesen tájékoztatjuk. A Restu által történő adatkezelés, tárolás, valamint rögzítés a Restu jogos érdekén vagy hozzájáruláson alapszik a Hívó fél kérésének függvényében. Amennyiben nem szeretné, hogy a hívás rögzítésre kerüljön, kérjük, hogy a Restuval más kommunikációs eszköz útján lépjen kapcsolatba. Amennyiben igényének teljesítéséhez szükséges, úgy az Ön által megadott személyes adat az étterem részére továbbításra kerül.
2.15. Személyes adatok szerződéskötés céljából
2.16. Amennyiben személyes adatait kapcsolatfelvétel keretében a Restuval való üzleti kapcsolat létesítése céljából megadja (a termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos érdeklődés céljából, ezek az adatok tipikusan magukba foglalják a keresztnevet, vezetéknevet, e-mail címet és/vagy telefonszámot vagy egyéb információt, mint az érdeklődő személy nevét, irodáját és azonosító számát vagy a keresett Restu terméket) azokat szerződéskötés céljából használjuk fel.
2.17. Ügyfélpanasz
2.18. Amennyiben az ügyfél panasszal él a Restu tevékenységével és viselkedésével kapcsolatban, a Restu köteles az 1997 évi CLV. Fogyasztóvédelmi törvénnyel összhangban jelentést készíteni. A jelentés az alábbi személyes ügyféladatokat tartalmazza: (i) teljes név (ii) lakcím (iii) a panasz részletes ismertetése (iv) a panasz egyedi azonosítószáma, amennyiben rendelkezik ilyennel.
2.19. Az adatkezelés jogalapja a Restu jogos érdeke, hogy betartsa az 1997 évi CLV törvény rendelkezéseit.
2.20. Közösségi hálón szerzett személyes adatok
2.21. Amennyiben az ügyfélfiókjába történő bejelentkezéshez a Facebookot használja, lehetővé teszi a Restu számára, hogy hozzáférjen az Ön nevéhez, profilképéhez és e-mail címéhez is.
2.22. Sütik segítségével szerzett személyes adatok
2.23. A Restu a weboldalain sütiket használ, melyek többek között a reklámok jobb célzását és a Restu termék- és szolgáltatásajánlásának optimalizálását szolgálják, az oldalak látogatottságának követését, vagy az egyes felhasználók aktivitásáét. Bizonyos típusú sütik használata az Ön jóváhagyását igénylik. További információk arra vonatkozóan, hogy milyen sütiket használunk, hogyan tudja azokat kezelni, és hogy milyen módon használjuk fel a sütik által nyert adatokat, a Sütihasználati feltételekben, itt találhatóak.
2.24. Harmadik fél személyes adatai
2.25. Amennyiben Ön a foglalás, vagy étteremértékelés során vagy az ügyfélvonalon vagy bármely más módon harmadik felek személyes adatait megadja vagy közzéteszi, felel azért, hogy ezen harmadik felek hozzájárultak személyes adataik ilyen módon történő közzétételéhez. Továbbá azért is felel, hogy ezen harmadik személyek megismerték a jelen adatkezelési szabályzatot, beleértve a Restu alábbiakban feltüntetett elérhetőségeit.