A sütik beállítása

A sütik kis szöveges fájlok, melyeket a Restu honlapjának felkeresésekor az Ön böngészőjébe mi, vagy partnereink oldalai elmentenek.

Kérdésére szerezze meg a választ

Azt már tudja, miként találja meg a környék legjobb éttermeit. Itt választ kaphat a leggyakoribb kérdésekre.

Általános

Mi is a Restu.hu?

A Restu.hu egy gasztronómia kalauz és asztalfoglalási portál, melyen több ezer listázott éttermet jelenítünk meg. Ezekből jelenleg több, mint 2500 asztalfoglalást kezelünk havonta, 12.000 vendéget ültetve partner éttermeinkben. Az asztalfoglalások online végezhetők, nem kell hozzá az éttermet telefonon hívni. Mi rendezzük az asztalfoglalását. Itt megtalálhatja egy vacsora, üzleti ebét, vagy akár a péntek esti parti helyszínét. Akárhányan is vannak a társaságában, mi mindenről gondoskodunk.

Hogy működik a Restu.hu?

Restu.hu egy gasztronómiai kalauz, mely jelentős számú éttermek sorával együttműködik, ahol Önnek lehetősége van egy kattintással a neten vagy egy mobil alkalmazás segítségével asztalt foglalni. Mi minden egyébről gondoskodunk.

Asztalfoglalás

Mennyit kell fizetnem az asztalfoglalásért?

Önnek semmit nem kell fizetnie az asztalfoglalásért, ez egy teljesen ingyenes szolgáltatás.

Asztalfoglalásom és személyes adataim nem jelennek meg

Ha asztalfoglalását látni szeretné, akkor azt ugyanazon az email címen kell elvégeznie, mint amivel a Restu.hu oldalon regisztrált. Elképzelhető, hogy az alkalmazásba a Facebookon keresztül lépett be, melyen egy másik email címmel regisztrált. Ha szeretné asztalfoglalásait több email címről egy helyen kezelni, csak meg kell adnia egy alternatív email címet a „Fiók Beállítások” menüben.

Értékeles

Hogyan lehet értékelni egy éttermet?

A Restu.hu weboldalon keresztül történő foglalás után értékelheti az éttermet a profiljában szereplő foglalási listán vagy az e-mailben található link segítségével. Mi több, az étterem részleteire kattintva, foglalás nélkül is értékelheti a választott éttermet. Azonban a foglalás nélküli értékelés létrehozásához regisztráció szükséges. Napi maximum 5 értékelést lehet létrehozni.

Mi az a hiteles értékelés?

Bármely olyan értékelés, amely valódi online foglaláshoz kapcsolódik. Ezeknél az értékeléseknél biztosak lehetünk abban, hogy valódi látogatáson alapulnak.

Miért 10 percen belüli visszaigazolással dolgozunk??

10 percet állítunk be a foglalás feldolgozásához szükséges maximális időnek, melynek során kapcsolatba lépünk az Ön által kiválasztott étteremmel és leellenőrizzük annak telítettségét. Ezután e-mailben megerősítjük Önnek a foglalást. Amennyiben asztalfoglalását 10:00 és 21:00 óra között küldi el, azt 10 percen belül feldolgozzuk, ha ezen időszakon kívül foglal, akkor másnap reggel kicsivel 10 óra után lépünk kapcsolatba Önnel.

Miért van az, hogy bizonyos foglalásokat 10 percen belül, másokat azonnal megerősítenek, vagy akár az is előfordul, hogy néhány foglalásnak a visszaigazolás akár több mint 10 percet vesz igénybe?

Azoknál az éttermekben, ahol a Restu elektronikus foglalási könyvet használják, és elegendő szabad hely áll rendelkezésre a foglalás idejében, azt automatikusan azonnal visszaigazolja a rendszer, ahogy Ön az "Asztalfoglalás" gombra kattint. Amennyiben az étterem kapacitása már elért egy bizonyos létszámot, és meg kell győződniük, az étteremnek le kell ellenőriznie, hogy Önt tudják-e fogadni, akkor ebben az esetben a foglalás feldolgozása az étterem válaszadási sebességétőfüggően akár 10 percig is eltarthat.

Kreditpontok és voucherek

Mire való a kreditpont?

Kreditpontjait 3 000 Ft értékű voucherre válthatja, amit a kiemelt éttermekben felhasználhat.

Hogyan kaphatok kreditpontokat?

A kreditpontok megszerzésének leggyakoribb módja az asztalfoglalás, vagy a 160 karakternél hosszabb értékelés létrehozása. A kreditpontok gyűjtésének egyetlen feltétele nem más, mint egy felhasználói fiók létrehozása. A kreditpontok gyűjtésének más lehetőségeiről részletesen a kreditpontok oldalon olvashat.

Mikor kerülnek a kreditpontok a számlámra?

Kreditpontok mindig másnap, pl. 24:00 órával az étterembe látogatás után kerülnek jóváírásra. Ezek megszerzéséhez szükséges a Restu alkalmazáson keresztül, vagy a Restu.hu weboldalon elvégzett elektronikus asztalfoglalás.

Nem kaptam kreditpontot az értékelésemért

Ahhoz, hogy egy értékelésért kreditpontokat kapjon, legalább 160 karakternyi szöveges értékelés szükséges.

Miként tudok kreditpontokat érvényes voucherre váltani?

A vouchereket a Restu profiljának „kreditpontok és voucherek” résznél tudja megtekinteni, ahol az aktuális kreditpontjainak összegét is láthatja. Voucher vásárlását a összesített kreditpontok melletti gombra kattintva tudja elvégezni. Egy vacsorára felhasználható vouchert 300 kreditpontért tud vásárolni.

Hogyan és hol lehet felhasználni a Restu vouchert?

Az vouchert országszerte éttermek és kávézók százaiban használhatja. A voucher alkalmazása előtt asztalt kell foglalnia az egyik étteremben, amely a www.restu.hu/vouchert-elfogad webhelyen található, és fel kell tüntetnie az egyedi voucher KÓDját.

Miként lehet a kreditpontok érvényességét meghosszabbítani?

Minden általános kreditpont 90 napig érvényes. Minden egyes asztalfoglalással kreditpontjai érvényességét újból 90 napos érvényességre álltja vissza. Tehát kreditpontjai, akár halhatatlanok is lehetnek.

Egyéb

Miként tudok email címet hozzáadni a Restu számlafiókomhoz?

A „Fiók beállítások”-nál lehet egy alternatív email címet megadni a „Alternatív Email Címek” résznél. Az email címet ezután vissza kell igazolni. Másodlagos email címnek csak olyan emailt lehet választani, amely még nem volt a Restu.hu oldalon regisztrálva.

Miként tudok éttermet hozzáadni?

Nem lehetséges étterem hozzáadása a Restu.hu oldalon, de javasolhat nekünk éttermeket a tip@restu.hu címen. Mi ekkor kapcsolatba lépünk az étteremmel és adatbázisunkba felvesszük.