Süti beállítások

A cookie-k vagy sütik kis adatfájlok, amelyeket a böngésző helyez el a felhasználó számítógépén vagy eszközén a Restu weboldal vagy partner weboldalak felkeresésekor.

A weboldalunk problémamentes működéséhez elengedhetetlen a sütik használata.
A sütiket (cookie-kat) arra használjuk, hogy többet tudjunk meg arról, hogy Ön hogyan használja a tartalmainkat, és hogy segítséget nyújtsanak a weboldalunk felkeresésekor szerzett felhasználói élmény javításában
Ezek a sütik (cookie-k) lehetővé teszik számunkra, hogy nyomon kövessük látogatóinkat a weboldalunkon mely által célzott hirdetéseket jeleníthetünk meg számukra.

Kérdésére szerezze meg a választ

Azt már tudja, miként találja meg a környék legjobb éttermeit. Itt választ kaphat a leggyakoribb kérdésekre.

Általános

Mi is a Restu.hu?

A Restu.hu egy gasztronómia kalauz és asztalfoglalási portál, melyen több ezer listázott éttermet jelenítünk meg. Ezekből jelenleg több, mint 2500 asztalfoglalást kezelünk havonta, 12.000 vendéget ültetve partner éttermeinkben. Az asztalfoglalások online végezhetők, nem kell hozzá az éttermet telefonon hívni. Mi rendezzük az asztalfoglalását. Itt megtalálhatja egy vacsora, üzleti ebét, vagy akár a péntek esti parti helyszínét. Akárhányan is vannak a társaságában, mi mindenről gondoskodunk.

Hogy működik a Restu.hu?

Restu.hu egy gasztronómiai kalauz, mely jelentős számú éttermek sorával együttműködik, ahol Önnek lehetősége van egy kattintással a neten vagy egy mobil alkalmazás segítségével asztalt foglalni. Mi minden egyébről gondoskodunk.

Asztalfoglalás

Mennyit kell fizetnem az asztalfoglalásért?

Önnek semmit nem kell fizetnie az asztalfoglalásért, ez egy teljesen ingyenes szolgáltatás.

Asztalfoglalásom és személyes adataim nem jelennek meg

Ha asztalfoglalását látni szeretné, akkor azt ugyanazon az email címen kell elvégeznie, mint amivel a Restu.hu oldalon regisztrált. Elképzelhető, hogy az alkalmazásba a Facebookon keresztül lépett be, melyen egy másik email címmel regisztrált. Ha szeretné asztalfoglalásait több email címről egy helyen kezelni, csak meg kell adnia egy alternatív email címet a „Fiók Beállítások” menüben.

Értékeles

Hogy tudok egy éttermet értékelni a neten?

Egy adott étterem értékelése csak az azt megelőző, Restu.hu oldalon történt asztalfoglalás után lehetséges, a véleménynyilvánítás opció segítségével. Alternatív értékelése egy étteremnek előzetes asztalfoglalás nélkül a becsekkolás funkcióval lehetséges. Ezt a mobil alkalmazásban megtalálja, valamint a weboldal mobil verzióján fellelhető éttermi adatoknál.

Miként tudok egy éttermet értékelni a mobil alkalmazásban?

A „check-in” funkció azért lett létrehozva, hogy éttermi értékelést lehessen elvégezni a Restu.hu oldalon történt asztalfoglalás nélkül is. A felhasználónak lehetősége van öt check-in elvégzésére naponta, de nem több mint egyet óránként.

Mi a különbség a foglalás utáni értékelés és a „check-in” értékelés között?

Az asztalfoglalás után elvégzett értékelés bizonyítottan egy személyes élményen alapuló véleményt tükröz. A becsekkolásból származó értékelést nem lehet hitelesnek tekinteni, mivel nem bizonyított, hogy a vendég valóban ellátogatott az étterembe. Ezért is van különbség; mivel az asztalfoglalás utáni értékelés 30 kreditpont, a becsekkolás utáni értékelés pedig csak 1 kreditpont jutalmat vonz maga után.

Miért 10 percen belüli visszaigazolással dolgozunk??

10 percet állítunk be a foglalás feldolgozásához szükséges maximális időnek, melynek során kapcsolatba lépünk az Ön által kiválasztott étteremmel és leellenőrizzük annak telítettségét. Ezután e-mailben megerősítjük Önnek a foglalást. Amennyiben asztalfoglalását 10:00 és 21:00 óra között küldi el, azt 10 percen belül feldolgozzuk, ha ezen időszakon kívül foglal, akkor másnap reggel kicsivel 10 óra után lépünk kapcsolatba Önnel.

Miért van az, hogy bizonyos foglalásokat 10 percen belül, másokat azonnal megerősítenek, vagy akár az is előfordul, hogy néhány foglalásnak a visszaigazolás akár több mint 10 percet vesz igénybe?

Azoknál az éttermekben, ahol a Restu elektronikus foglalási könyvet használják, és elegendő szabad hely áll rendelkezésre a foglalás idejében, azt automatikusan azonnal visszaigazolja a rendszer, ahogy Ön az "Asztalfoglalás" gombra kattint. Amennyiben az étterem kapacitása már elért egy bizonyos létszámot, és meg kell győződniük, az étteremnek le kell ellenőriznie, hogy Önt tudják-e fogadni, akkor ebben az esetben a foglalás feldolgozása az étterem válaszadási sebességétőfüggően akár 10 percig is eltarthat.

Kreditpontok és voucherek

Mire való a kreditpont?

Kreditpontjait 3 000 Ft értékű voucherre válthatja, amit a kiemelt éttermekben felhasználhat.

Miként tudok kreditpontokat gyűjteni?

Minden asztalfoglalás, értékelés és becsekkolás után kreditpontokat fog kapni. Ennek pusztán a számlafiók létrehozása a feltétele.

Mikor kerülnek a kreditpontok a számlámra?

Kreditpontok mindig másnap, pl. 24:00 órával az étterembe látogatás után kerülnek jóváírásra. Ezek megszerzéséhez szükséges a Restu alkalmazáson keresztül, vagy a Restu.hu weboldalon elvégzett elektronikus asztalfoglalás.

Nem kaptam kreditpontot az értékelésemért

Ahhoz, hogy egy értékelésért kreditpontokat kapjon, legalább 160 karakternyi szöveges értékelés szükséges.

Miként tudok kreditpontokat érvényes voucherre váltani?

A vouchereket a Restu profiljának „kreditpontok és voucherek” résznél tudja megtekinteni, ahol az aktuális kreditpontjainak összegét is láthatja. Voucher vásárlását a összesített kreditpontok melletti gombra kattintva tudja elvégezni. Egy vacsorára felhasználható vouchert 300 kreditpontért tud vásárolni.

Miként lehet a kreditpontok érvényességét meghosszabbítani?

Minden általános kreditpont 90 napig érvényes. Minden egyes asztalfoglalással kreditpontjai érvényességét újból 90 napos érvényességre álltja vissza. Tehát kreditpontjai, akár halhatatlanok is lehetnek.

Egyéb

Miként tudok email címet hozzáadni a Restu számlafiókomhoz?

A „Fiók beállítások”-nál lehet egy alternatív email címet megadni a „Alternatív Email Címek” résznél. Az email címet ezután vissza kell igazolni. Másodlagos email címnek csak olyan emailt lehet választani, amely még nem volt a Restu.hu oldalon regisztrálva.

Miként tudok éttermet hozzáadni?

Nem lehetséges étterem hozzáadása a Restu.hu oldalon, de javasolhat nekünk éttermeket a tip@restu.hu címen. Mi ekkor kapcsolatba lépünk az étteremmel és adatbázisunkba felvesszük.

Szolgáltatásaink biztosítása érdekében testreszabott hirdetéseket, valamint a megtekintések analizálására sütiket alkalmazunk. A weboldal használatával Ön egyetért ezekkel a felhasználási feltételekkel.. További információk